Keskustelu»Keskustelussa»viestinnän mittaaminen

viestinnän mittaaminen

Viestejä: 5
Kirjoitti |ti 17.11.2009 klo 09:50
Viestinnän ja erityisesti markkinointiviestinnän mittaaminen on usein ulkoistettu yrityksistä. Silloin on myös vaikeaa muuttaa toimia, jos mittaus kohdistuu eri asioihin kuin niihin, jotka kuuluvat yrityksen perustavoitteisiin. Esimerkkinä helppo digitaalisen viestinnän seuranta ao. linkin mukaisesti, joka kertoo klikkausten määrän tarkasti, mutta ei niiden tuloksista.
http://www.ip-finland.com/www/fi/uutiskirjeet/monipuolinen_tilastointi.php

Olisi lähdettävä tärkeistä ja muutettavista mittauskohteista. Tekniikka&Talous -lehden artikkelissa muistutetaan, että henkinenkin työhyvinvointi kuuluu työnantajalle vuoden 2003 työturvallisuuslaina perusteella. Osallistava henkilöstötyö tarvitsee kaksisuuntaista viestintää ja sen toimivuuden mittausta.
http://www.tekniikkatalous.fi/tyo/article346607.ece?s=u&wtm=tt-16112009
Mieleeni jäi THL:n professorin lausahdus äskettäisessä tv-haastattelussa: "Jokainen meistä on toisen työympäristö."

Jaa tämä muille

|

Kommentoi

Tämän aiheen viestit